سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برش لیزر

تمامی ورق های فلزی که برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار میگیرند امروزه به روش لیزری برش میخورند. برش لیزر از جدیدترین و پیشرفته ترین روش های برش فلزات گوناگون است که در طی آن ورق ها بدون دخالت دست برش میخورند. دستگاه برش لیزر توانسته با ویژگی های خود روند برش را بسیار تسریع کند و در نتتیجه تولید محصولات یک کارخانه نیز با سرعت بیشتری پیش برود.

تو رفتگی و خمیدگی لبه ورق های فلزی یکی از مشکلاتی است که با برش به روش های دستی ایجاد میشود اما در برش لیزر به هیچ وجه مشکلاتی از قبیل تو رفتگی و خمیدگی ورق های فلزی بوجود نخواهد آمد. در برش فلز به روش دستی به دلیل فشار وارد آمده از سوی دست همواره لبه ها و همچنین سطح ورق با تو رفتگی هایی مواجه میشود که این تو رفتگی ها باعث ضایع شدن کل ورق میشود. عدم ایجاد تو رفتگی و خمیدگی همچنین میتواند در کاهش هزینه ها نیز تاثیرگذار باشد زیرا هر چه تعداد ورق کمتری با مشکل مواجه شود در نتیجه هزینه های تولید و برش نیز به همان مراتب کاهش خواهد یافت.

برای تولید کنندگان بسیار مهم است که برش ورق های فلزی در مدت زمان کوتاهی انجام شود تا تولید با سرعت بیشتری پیش برود. برش لیزر سرعت برش را بسیار بالاتر میبرد و به همین دلیل سرعت تولید محصولات نیز افزایش می یابد. در برش لیزر حتی امکان برش چندین ورق فلزی به صورت همزمان نیز وجود دارد و نیازی به برش یک به یک ورق ها نیست.

هزینه برش لیزر نیز بسیار مناسبتر از برش به روش های سنتی است. در برش لیزر به دلیل اینگه دست هیچگونه دخالتی در روند برش ندارد به همین دلیل هزینه برش نیز به دلیل عدم به کارگیری ار نیروی انسانی نیز کاهش چشمگیری پیدا میکند. مرکز برش لیزر نیک یکی از مراکز معتبر و مجهز در کشور است که جدیدترین دستگاه ها را برای ارتقا کیفیت برش در اختیار گرفته است و به همین دلیل رضایت کامل تمامی افرادی که برش فلزات را به این مرکز واگذار کرده اند کسب شده است.

برش لیزر...